زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 9:32 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 315
نویسنده پیام
nmoein آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 21 /2 /1401


دکتر متخصص بواسیر کیست؟
بواسیر چیست؟
بواسیر نوعی بیماری ناحیه نشیمنگاهی بوده که در انواع مختلف داخلی و هموروئید خارجی به وجود می آید. این بیماری در همه افراد شایع بوده و از متورم شدن عروق انتهای راست روده و مقعد نمایان می شود. اصلی ترین علتی که موجب بواسیر می شود وارد شدن فشار بر این ناحیه بوده که یبوست یکی از اصلی ترین آن است.
از شایع ترین علائم بواسیر می توان به درد، خونریزی، سوزش، خارش و خارج شدن عروق از مقعد که موجب ایجاد اختلال در فعالیتهای روزانه می شود اشاره نمود.
برای درمان بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟
یکی از سوالات رایجی که بیشتر بیماران با آن مواجه هستند، این است که برای درمان بواسیر به کدام متخصص مراجعه کنیم ؟
خوب است بدانید بهترین دکتر بواسیر یا هموروئید دارای تخصص جراحی عمومی، گوارش یا متخصص بیماری های عمومی باشد. علاوه بر آن درمان بواسیر وابسته به تجربه پزشک و شناخت دقیق آن از بیماری می باشد.
بهتر است به نکاتی که در ادامه درباره خصوصیات دکتر بواسیر گفته شده است توجه نمایید تا بتوانید بهترین متخصص هموروئید را انتخاب کنید:
دکتر بواسیر باید حداقل دارای 10 سال سابقه در درمان بیماریهای گوارشی باشد.
درمان های وی باید نتایج مثبتی داشته باشند.
https://clinicjarahi.ir/doctor-hemorrhoids/

دکتر هموروئید باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه لیزر بواسیر داشته باشد.


بهترین شیوه درمان بواسیر از نظر متخصصان
در زمان گذشته پزشکان از روشی چون انجام عمل جراحی به منظور درمان بواسیر استفاده می کردند که دارای عوارض بسیار زیادی بود. اما امروزه با پیشرفت علم و دانش شیوه هایی چون لیزر بواسیر به بیماران عزیز عرضه شده که در کمترین زمان و عوارض میتواند بیماری بواسیر را درمان کند.
لیزر به دلیل کم هزینه تر بودن، عدم آسیب رسانی به بافت حساس ناحیه مقعد، دوره نقاهت کوتاه و نتیجه مثبت در درمان یکی از بهترین شیوه درمان بواسیر از نظر دکتر بواسیر شناخته شده که در کمترین مدت زمان انواع هموروئید را درمان می کند.


بهترین متخصص بواسیر در تهران
به منظور بهبود و نتیجه گیری بهتر از درمان بواسیر بهتر است به دنبال کلینیک درمانی معتبری باشید که پزشکان آن دارای سابقه و تجربه درمان بواسیر بالایی باشند. چرا که یکی از معیار های دکتر بواسیر خوب، دارا بودن سابقه و تجربه درمانی در این زمینه است.
کلینیک نشیمنگاه در تهران یکی از بهترین کلینیک های درمان بیماری نشیمنگاهی به ویژه درمان بواسیر با لیزر می باشد که با در اختیار داشتن تیم متخصص پزشکی در محیطی مناسب، انواع گوناگون بواسیر را درمان کرده اند.

چهارشنبه 08 تیر 1401 - 12:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | دکتر متخصص بواسیر کیست؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS